2013 m. rugpjūčio 20 d., antradienis

Chip tuning Kaune Vilniuje Ecotuningas

Chip tuning - Ecotuning (Eko variklio galios didinimas)

Ekotiuningas, kaip sąvoka itin išpopuliarėjo pradėjus naudoti variklio valdymo blokų koregavimą sunkiajam ir komerciniam transportui. Šis kuro taupymo būdas nuvilnijo kaip virusas tarp transporto kompanijų, kurios ėmė taupyti savo pinigus jau po pusės metų savo automobilių eksploatavimo laiko. 

Per kiek laiko atsiperka ekotiuningas?


Tai yra per pusę metų Eco tiuningas jau atsiperka, na o po to visa ekonomija - tai transporto įmonių pelnas. Komercinio transporto priemonės su galingais varikliais taupo vidutiniškai 20-25 procentus degalų. 
Chip tuning - Ecotuning
Chip tuning Club Lithuania - Kaunas Vilnius

Daugelis įmonių savininkų tyčia nesako savo vairuotojams, jog automobilis "čipuotas" tam, kad samdomi vairuotojai nepradėtų vaikyti valdiškų transporto priemonių. 

Tuo pačiu paskaičiuojama tam tikram pravažiuotų kilometrų skaičiui sunaudoti degalai ir daromos smagios išvados...

Kaip chip tiuningo pagalba pasiekiama kuro ekonomija?

Atlikus ECU programavimo darbus galia ir ekonomija išauga vienu metu. Jeigu kalbėti apie automobilius, kurių variklių darbinis tūris daug didesnis nei lengvųjų, tai galima teigti, jog sukimo momentas komerciniame transporte  padidėja iki 500 Nm.

Kadangi sukimo momentas ir kuro suvartojimas vienas nuo kito priklauso - automobilis po ECU korekcijos gali  lengviau judėti aukštesniu bėgiu, nei standartine programa, o tai ir veda prie pagrindinio ECO tiuningo tikslo - kuro ekonomijos. Šiuo atveju atkrenta būtinybė "pjauti" variklį žemesne pavara tam, kad jis kuo staigiau įsibėgėtų.


Chip tiuningo paslaptys


Dabar standartinis klausimas - ar tai skaitosi, kad variklis tapo ekonomiškesnis? Ne. Absoliučiai ne... Kodėl? Todėl, variklis lieka toks pats ir niekuo jis nepasikeičia... Keičiasi jūsų važiavimo stilius, nors iš tikro keičiasi automobilio kuro suvartojimo stilius padidėjusios galios atsiradimu. 

Po Eco chip tuningo reikia spausti mažiau  gazo pedalą - laiudiškai tariant. Kadangi optimizuojamas kuro suvartojimas, gazo pedalas į prisilietimą reaguoja žymiai aštriau. Čia kaip tik ir yra tas stebuklas - ką daro programos korekcjia Chip tiuningas. 

Taip sunkusis transportas taupo 2-4 litrus dyzelino 100 kilometrų 5-8 tonų sunkvežimiuose ir 3-5 litrus automobiliuose, kurių masė daugiau nei 8 tonos. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą